GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



19 juni 2009

Kaffe och bad och sömn och inget mer.

Vispgrädde är en av de godaste sakerna jag vet. Och choklaaad. Och kaffe är ju gott.


I lööööv this lyxiga kaffe! Det är 1/3 grädde i muggen och två rutor 80%-ig choklad med kakaobitar i botten. Mm-mm-mmm!

När jag var liten avskydde jag vispgrädde, det var ungefär det äckligaste jag kunde tänka mig. Nu älskar jag det och kan äta det med sked!

Jag har bangat kvällens alla midsommarplaner. Hårdrocksskatan ville ha med mig på grill och midsommar i Mölnlycke, och Hjärtat ville ha med mig på födelsedagsfest och midsommar i Majorna. Men jag orkar inte, jag orkar verkligen inte. Bara tanken på att göra sig i ordning, än mindre att vara social med människor .. Det hade varit kul i ett annat läge, men i detta läge som är är jag verkligen tröttare än tröttast. Nej, i stället skall jag stänga av datorn och bada badkar (jag hittade en badbomb här hemma häromdagen, yay) och tvätta håret. Sedan skall jag lägga mig i sängen och lösa korsord, läsa bok och sova. Om jag visste att jag skulle sova ända till i morgon bitti, skulle jag lägga mig nu.
Sex och sådant i all ära, men sömn är verkligen det bästa som finns! Men sex kommer på plats 1½, haha.

Min mor kommer kanske och hälsar på över dagen i morgon. Den som lever får se.



Nu stänger jag av datorn och tappar upp ett bad.
Glad midsommar
och sayonara!


Inga kommentarer: