GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



23 juni 2009

Fint och mindre fint.


Ack, så synd. Det var dessa glasögon jag hade mest hopp om. Men de är alldeles för små för mitt ansikte, så det blir inget med det. De skulle ha varit större!! (Vissa kanske invänder med att de hade varit fula ändå, men det tycker inte jag.) Synd, för leopardmönstret på dem är fantastiskt fint och tydligt!


De här var det bara inget alls särskilt med. De liknar de jag redan har. (Jag tror förresten inte att det skall vara gulaktiga glas på dessa egentligen. Antar jag.)


Dessa var också leopardmönstrade, men inte alls tydligt. Mer "så där lite brunaktiga", och det är inte vad jag vill ha. Jag vet vad jag vill ha, så jag får helt enkelt leta vidare!

Men jag är fortfarande störtkär i de röda och eftersom det nu bara blir de, tänker jag beställa dem direkt. Egentligen hade jag, på grund av min ekonomi, tänkt vänta till hösten, men allt som allt kommer de att kosta 555:- och det har jag råd med.



Nu skall jag sätta mig på balkongen och läsa, medan maten lagar sig själv på spisen. Sayonara!


4 kommentarer:

Emma sa...

Men jag tycker att du passar jättebra i de två i mitten!
Ahh, jag vill också!

Fantastiskt med röda förresten.

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Emma.

Tack! Fast de är ju ganska tråkiga och liknar dem jag redan har för mycket.
Inte så, men glasögon kan knappast bli billigare än så här .. Det här fantastiska internetet! :)

Åhh, tack. Jag älskar dem, är helt störtkär i dem .. <3 :)

gu_ru sa...

Shitt asså!
Du ser ju megabrajt ut i glajjer! *s*
Värsta smarta ju!

Med de röda påminner du om hon den där italienskättade SDN politikern som var så modig och bra, men hoppade av pga en bökig grej..kommer inte ihåg va hon hette/heter. Började plugga på GU sen.
Du påminner inte om henne, jag blir påmind om henne då jag ser de röda glasögonbågarna.
Slut på kvasifilosofiska metakunskapsmonologen för idag.

Tudeluu!

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

gu_ru.

Hehehe, tack, tack :)

Du menar inte Cecilia Stigö Chilo, va? (Tror i alla fall att det var så hennes namn stavades.) Nej, henne hoppas jag inte att du menar :D

Puss och kram!