GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



14 juni 2009

I love you!

Hejsan hoppsan, så hade jag surfat bort en alltför stor del av eftermiddagen för att kunna göra något vettigt .. och hungrig är jag också!

Gårdagen var supermysig och nu har vi varit tillsammans i åtta månader och en dag. Jag erbjöd mig att vara tillsammans i åtta månader till, hehe. ♥♥♥

Och i natt sov jag fantastiskt gott, något jag inte alls var säker på att jag skulle efter att ha jobbat tre nätter! Tror nog att Hjärtats närvaro hade en del med saken att göra .. och klart att jag ju egentligen var utmattad - även om det inte alltid spelar in för mig när det gäller min sömn. Ibland kan man ju inte somna i alla fall.

Nu skall jag steka upp några (mååånga) köttbullar och sätta mig i soffan. Söndagsmiddag framför tv:n, hehe. Sedan skall jag lösa korsord - jag råkade liksom få med mig ett par tidningar hem från jobbet .. ehhehhehee .. Men jag skall ta tillbaka dem, jag lovar!

Och så passade jag på att måla om naglarna. Jag har fortfarande inget borttagningsmedel, så jag målade återigen bara över .. Åtta lager lack eller något nu, haha!


You don't know Jacques från OPI.

Hej så länge!


Inga kommentarer: