GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



13 juni 2009

I'm singin' in the rain, just singin' in the rain ..

Nu har jag och mina röda gummistövlar kommit hem efter en tredje natts hårt arbete. Hårt och hårt .. Ute regnar det återigen och det är helt U-N-D-E-R-B-A-R-T. Jag skämtar inte. Jag älskar ju regn! (För det mesta, i alla fall.)
De röda gummistövlarna är avtagna, det chockturkosgröna paraplyet är upphängt för avdroppning (det heter nog inte så?) och katten är matad. Nu skall jag sova, är dödstrött!



.. What a glorious feeling ..

En sak: Mina svarta Viking-stövlar läcker! Skit. Jag väntar på svar angående deras lifetime waterproof-garanti (eller vad det nu hette).

God natt/god morgon!


3 kommentarer:

Minten sa...

Jag gillar första fotot, det ser lite drömskt ut på något vis.. Fint! :)

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Mint.

.. eller som att jag precis gått av tredje natten ;)

Den tjocke konsulten sa...

Regelbundna rejäla regn som sköljer bort piss- och spydofterna är en välsignelse för innerstan!