GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



10 juni 2009

Min nya filt och första jobbnatten!

Jag har köpt mig en ny filt! Den är så där kulturtantig - virkad och i en massa olika rutor och färger och varm och fin och från Lagerhaus. Nu - filt, i höst - halsduk.
Den skall verkligen inte med till jobbet. Jag vill inte besudla den, haha.



Jag tog en flaska rött nagellack tidigare i kväll och målade över mitt avskavda svarta. Haha, det ser inte klokt ut, men just det finner jag kul. En kontrast mot mitt riktiga jag :) (Mitt riktiga-riktiga jag är fattigt och har ej haft råd med borttagningsmedel denna vecka.)


Till jobbet tar jag med mig arbetskläder, mat, böcker och min filmstjärnekortlek.



Jag är extremt bra på att inte lösa ut patiens!


Peace out! Och puss!


Inga kommentarer: