GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



18 juni 2009

På jobbet.

Jag var så trött tidigare i kväll, oj, oj. Jag formligen släpade mig till jobbet. Nu sitter jag där (här) och dricker kaffe. Jag kan inte gå in på min egen blogg (vill ju inte att någon från jobbet skall få någon länk de inte behöver), så jag kan varken kolla layout på inlägget eller svara på kommentarer. Det får bli i morgon! Nu skall jag kolla runt på diverse webbshoppar lite och sedan sätta mig och lösa korsord och läsa bok. (Gud förbjude att jag faktiskt skulle jobba .. )


Jag på jobbet. Jag har en fantastisk mobilkamera, säg inget annat. Den tar ju i alla fall inte helsvarta bilder - även om det ju hade varit mycket mer hårdrock.

Jag har märkt att bland annat lågtryck gör att jag blir jättetrött. Så har det varit hela denna termin. Så fort det drar ihop sig till det, blir jag dåsig, sömnig och får ont i huvudet. Precis som tidigare i kväll. Aja, det är ju i alla fall skönt att veta något om sig själv och sin kropp! Inför vissa andra symptom sitter man ju som ett frågetecken.

Inga kommentarer: