GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



2 mars 2009

Parfymer, parfymer, parfymer ..

Jag är överförtjust i parfymer i allmänhet och något DJÄVULSKT förtjust i godisluktande parfymer i synnerhet .. hehehe. För en stund sedan råkade jag så slösurfa mig in på en blogg jag aldrig tidigare varit inne på. Och så vidare och så vidare .. Det slutade i varje fall med att jag klickade hem Paris Hiltons parfym Can Can från Blondinbellas shop. 198:- (inkl. porto) för 50 ml, det är ju asbra! Jag har i och för sig egentligen aldrig luktat på just den parfymen, men givetvis kollade jag upp den på Makeupalley innan, där beskrivningen It smells like cotton candy, sugar and cookie puttade mig över köp-knappen lika säkert som amen i kyrkan. Och efter en så jobbig, pissig och trött dag, så ..

Nu har jag ätit min ärtsoppa och skall duscha och lägga mig! God natt!


Inga kommentarer: