GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



18 juni 2009

Betänk detta:

Samma scenario som för några dagar sedan, fast denna gång med ett halvsketet i-nöden-paraply och små, nätta ballerinaskor.

Nåja, hem kom jag och alltför blöt om fossingarna blev jag faktiskt inte. Mest lite kall.



Nu har jag gett den för-jämnan-svultna katten mat och skall sova. Sista natten i natt som kommer, sedan ledig på midsommarafton och två nätter till.


2 kommentarer:

Minten sa...

Brrr vad kallt det kändes när jag läste och sen såg fotot på de små skorna. Uh, vad kallt... Hoppas du får en riktigt trevlig midsommar, massa massa kramar på dig!

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Miny.

Ja, det var väl kanske inte den allra varmaste morgonen .. Fast just nu trivs jag faktiskt med vädret. Liksom, varför skall det vara fint, när jag ändå måste jobba!? :D

Detsamma, raring! Men vi hörs ju ;)