GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



16 februari 2008

Den snabbaste snabbisen ever.

Vad har jag gjort i dag?

* Sovit 22.30-02.39; 04.30-16 (!!!)
* Ätit frukost
* Skjutit upp att ringa pappa ända tills det blev för sent
* Ätit middag/lunch (kl 20)

Nu skall jag promenera till jobbet. Jag är trött och har lite huvudvärk och väldigt torra ögon.




Och just det, jag har även snittat en finne med en stilett jag 'lånat' från jobbet. Men det blev inte så bra, jag klämde och jag klämde men det är en massa kvar. Tror jag har fått någon jävla talgboll eller skit där, det där hårda rullande är fortfarande kvar. Jag får helt enkelt snitta djupare.

Bloggar antagligen mer från jobbet! Börjar bli trött på detta, tror att jag kanske vill ha ett dagjobb. Skitsamma att man får jobba mer, tänker jag just nu .. Eller? En sak är dock klar: Absolut INTE dagjobb inom vården. Jag har ingen som helst, inte ens minsta minimal, lust att slita så som man får göra på dagen för i stort sett samma (liite högre) lön som jag har nu.
Men egentligen är det inget fel alls på mitt jobb, jag älskar det .. Förutom att jag mer och mer känner att jag verkligen inte pallar jobba 15 nätter/månad. Det är ju helt sinnessjukt mycket och jag känner mig helt körd allt oftare!! (Lustigt nog känns det som mest när jag är ledig .. När man jobbar är man ju så mitt uppe i det, antar jag.) Min kropp klarar inte av det och nu verkar jag inte ens kunna vända dygnet rätt när jag är ledig med hjälp av sömntabletter .. Inte ens !
Skriver mer om detta sedan, nu måste jag verkligen röra på mig!

5 kommentarer:

Anonym sa...

tar du sömntabletter eller?
vilka isf?

puzz

Anonym sa...

NEEEJ!!!
Snitta inga finnar!!
En av mina vänner gjorde det (fint snitt) och fick ett värstingfult ärr. Hon har som ett hål i pannan.
Det är helt klart värt att stå ut med finnen istället.

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Catya

Jag tar en liten smula av en Mirtazepin 30 mg, men bara när jag gått av tredje natten och skall vara ledig mina tre. Har fått Propavan utskrivet av läkaren (för samma syfte, jag har i sig inga sömnproblem), men jag har ej hämtat ut dem.

Läste att du också äter; vilka och varför, om man får fråga?

Kram!!

Cinsel.

Jag gjorde det igen nu i morse och verkar nu ha fått ut hela den där rullande bollen som störde mig .. Den satt så djupt! Har haft den där i flera månader, om inte till och med ett halvår (bollen alltså, den har inte alltid varit en finne), och den har stört mig SÅ mycket. Får hoppas att det inte blir något ärr!! Jag har svårt att tänka mig något hål i alla fall, snittet var inte SÅ långt :)

Kramis!

Anonym sa...

Ok, jag håller tummen för att du inte har samma otur som hon.

Kram tebax! :o)

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Cinsel.

Skall jag vara ärlig tror jag inte att jag kommer att få det. Det ser inte så ut nu, läkningen går finfint .. 36 h sedan nu! Så du har väl hållit tummarna så bra redan, hehe =)