GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



1 maj 2008

HURRA!!!!!!!!!

Nu tycker jag att vi bortser från det faktum att jag är sämst i landet på att blogga, och koncentrerar oss på det väsentliga. För vet ni vad???
Skolan går JÄTTEBRA för mig. Tjoho, jaja .. Kul, men det smäller inte alls lika högt som det jag skall berätta nu. Jag har nämligen fått BYTA NAMN. Jag har bytt namn, jag har bytt namn, jag har bytt namn!!!!!!!!!

Hurra, hurra, hurra, hurra! Tack PRV, tack Hårdrocksskatan och tack svenska folket, för att ingen opponerade sig (i alla fall inte med något giltigt skäl, eftersom jag ju fick namnet! :P)
Jag fick det första namnet på min förslagslista om tre .. Och tack och lov för det - det fanns ju en anledning till varför just det stod först ..

Skall sätta mig snart och ändra mitt hemska och komplicerade gamla namn till mitt underbart vackra och enkla nya namn i alla webbshoppar och annat där jag finns. Plus skaffa ny mejladress. Hurra, vad roligt!!

(Märks det att jag är glad? Heeeehehe .. )

Nåja, jag ville bara meddela detta! Jag gick nyss upp; gick av tredje natten i morse. Snart skall jag äta frukost. I dag regnar det, vilket sammanfaller väl med min vilodag från träningen.
Och på tal om det har jag gått ner 4 kg på två månader och den senaste månaden har jag gått ner hela 8 cm :)

JAG ÄR GRYM!!!!!! :)


9 kommentarer:

Agneta - My Nail Mania sa...

Grattis! Kul att höra att allt går så bra för dig. Skönt att lägga det gamla bakom sig.

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Hon.

Tack, kära du!!!
Ja, det skall gudarna veta att det är!

Kramar!

Anonym sa...

GRATTIS VÄNNEN! ;)

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Shy.

Tacktacktacktack!!! :D

Anonym sa...

Grattis!!!!!!! Nu är jag såklart nyfiken på vilket namn det blev!! Fira detta ordentligt nu!! Kram!!

Anonym sa...

Gratulerar!! Härligt att höra!

"Pooptroop" sa...

Hurra!

Anonym sa...

Jättegrattis till namnbytet!!!
Är givetvis nyfiken på vad det blev, men jag förstår att du inte tänker skriva ut det så därför frågar jag inte. ;o)

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Sandy.

Nu vet du det ju, tihi ;)

ALena.

Taaack, tack!!

Poop.

Hurra, hurra, hurra!! =)

Cinsel.

Hehehe - nej, det tänker jag då verkligen inte srkiva ut! :P Men det är kort och relativt koncist och börjar på G .. 7 bokstäver. Nöjd nu!? :P