GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



29 september 2008

Jaha, ja.

Denna dag började fint! Minten sov över här i natt, då vi allteftersom kvällen övergick i natt skrämde upp varandra med diverse mer och mindre verklighetsbaserade historier och diskussioner. Så i morse (efter att äntligen ha fått sova en NATT) vaknade jag med världens kaffehuvudvärk och tänkte: 'Aah, vardag!!'. Härligt. (Ja.)

Mint begav sig för någon timme sedan och sedan dess har jag suttit framför datorn. Men icke, icke - detta skall ej bli en sådan där dag då man fastnar bland sådana meningslösheter. Jag har dessutom saker att göra. Det som står först på listan är dusch, frukost, dammsugning, renbäddning av sängen och diskning. Peace out så länge!

PS. Och så har vi inte ens sagt hej då. Vi har skjutit på det och skjutit på det. I kväll, är det nyaste budet. Det slutar väl med att jag ligger klistrad på utsidan av planet i morgon, på väg till USA ..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nej, ingen Apocalyptic pussy (ingen pussy överhuvudtaget faktiskt) under planet. Synd. :)

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Höhö .. Ja, jag hade gärna glassat vid poolen med dig nu!!!!!!!!!!!!!