GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



9 oktober 2008

Saknar dig ..

Oj, oj, oj, oj, oj .. huvudvärken jag vaknade med går inte att beskriva. Om man avrundar känslan uppåt, låg jag i en halvtimme och ville bara dö. Eller överleva, beroende på hur man ser på saken. Det var ingen pianotrådshuvudvärk, som man ändå drabbas av ibland .. ingen kaffehuvudvärk heller. Detta var bara ren och skär smärta, i hela huvudet. Det tog mig uppemot 4o minuter att kliva upp. Sedan gick jag på toa och där orkade jag stå upp bara så lång tid som det tog mig att tvätta händerna. Hade tänkt göra en sådan där kliva in i duschen direkt och så tänkte jag vara smart och gå iväg och hämta kläder först .. men nej .. redan vid bh-skåpet blev det för mycket. Skall jag ha en svart bh eller skall jag ha en svart bh? Vilken svart bh skall jag ha? Där stod jag som ett fån och kunde inte bestämma vilken jävla bh jag skulle ha på mig, samtidigt (eller för att) som jag kände illamåendet välla över mig. Jag menar alltså, SÅ med i matchen är jag inte i dag. Ja, jösses. (Då gick jag och satte mig för att blogga om det istället. HAHAHA.)

Nej, fan. Nu måste jag se till att vakna till liv. Denna dag kommer att bli bättre, jag hoppas och tror det. Jag är uppfylld av så mycket saknad och längtan att det fortfarande är lite läskigt. Men mer om det någon annan gång. <3 PUSS.

Inga kommentarer: