GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



9 februari 2009

Måtte det vara värt det!

Oj, vad det tog emot att gå upp i dag! I går kväll blev jag alldeles uppslukad av boken jag för närvarande läser och när jag - klarvaken - släckte för att sova kl. 00 ville jag egentligen inte göra något annnat än att läsa vidare. Men, nej. Jag var ju tvungen att sova! Jag låg dock vaken en bra stund och följaktligen var det tungt, tungt som fan, att kliva upp i morse kl. 05.15. Men jag gjorde det, jag masade mig upp (för en föreläsning!) och nu har jag precis ätit frukost.

Ha nu en fin vecka, allihop!


Frukost. Smörgåsgurka på allt; jag skulle kunna leva på smörgåsgurka! Mmm!! Min pojkvän har fått mig att återupptäcka kokta ägg i äggkopp. Alltför länge har jag bara skivat dem på mackan!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad jag blev sugen på knäckebröd med leverpastej och smörgåsgurka. Åh vad gott det vore! Jag kommer drömma om det inatt :) Hoppas föreläsningen gick bra, själv ska jag däcka i säng här. Puss och Kram!

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Mint.

Du, det förstår jag att du blev! :)
Har de inte sådant på Ikea? Du får väl åka ut :)
Sov gott, darling! Vi hörs!