GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



23 juni 2009

Åh, gud!

Jag har sovit så GOTT i dag! Först vaknade jag vid kl. 14 och var pigg, men efter att ha legat och dragit mig en stund råkade jag ändå somna om. Så för bara några minuter sedan nu vaknade jag på nytt, helt underbart avslappnad och utvilad -- och det till doften av nyslaget gräs. Helt underbart!

Nu skall jag äta frukost och sedan ta en sväng till biblioteket, jag har några försenade böcker (tack vare sommaröppet i går - vilket jävla påhitt). Sedan skall jag hem förbi macken och hämta upp det andra paketet med bågar och ett nagellack (tack för tipset, Sminkan!). Därefter skall jag hem till min balkong där jag skall läsa bok och lösa korsord. I natt jobbar jag igen.

Puss!

PS. Jag skriver "gud" med liten bokstav för att gud inte betyder ett skit för mig och det här är min privata blogg. Jag hade skrivit annorlunda vid inlämning, tenta o. dyl. - men bara för att man måste. DS.


2 kommentarer:

gallon.blogg.se sa...

"PS. Jag skriver "gud" med liten bokstav för att gud inte betyder ett skit för mig och det här är min privata blogg. Jag hade skrivit annorlunda vid inlämning, tenta o. dyl. -- men bara för att man måste. DS."--haha, detta gillar jag

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Cat.

:)