GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



30 december 2007

Det var då fan!

Det blev PRECIS som jag predicted. Sömn. Sömn? Sömn?? Två timmar. Jävla förbannade *censur censur censur*. Kukfittjävel! Satan! Det värsta är väl dock att jag vaknade kl 04, SÅ sjukt kissnödig eftersom jag stjälpte i mig en hink te innan läggdags (var var min IQ då?), gick upp och kom tillbaka till sängen SÅ sjukt trött .. Och ändå, ändå var jag vaken en timme senare! Fast jag var så jävla trött och det inte var något snack om jag ville sova vidare eller inte. (Det ville jag tydligen inte?) Gah, jag blir fan helt jävla tokig!

Men men, nu är klockan i stort sett halv 7, och jag har gjort mig en kopp te. Det blir mitt före frukost-mål. Sedan skall jag frukostera; det är min favoritsyssla, eating sett. Att luncha och middaga intresserar mig inte alls lika mycket, fick jag bara skulle jag säkert frukostera alla mål alla dagar.

Jag fotade lite medan jag låg i sängen inatt (sova kan man ju egentligen knappast säga att jag gjorde; jag blundade ett tag, det är väl närmast sanningen).

Satanistkatten fick vara med ända tills hon vände sig bort i protest .. Om och om igen.
Själv var jag osminkad och fick fan så ont i ögonen av den jävla blixten. Men men.


'Ser ni min perfekta hy, ser ni min perfekta hy!?! Och hur fin jag är utan smink och sömn?? *Iiiihiihi*' - på äkta fjortismanér, haha.

Min frisör Frida, som jag besökte i fredags, är ett litet geni. Eller nej, hon är ett stort geni, men litet bara för att hon är så ung - hon är född 1985. Herregud, det är ju bara barnet! (Ja, jag VET vad ni tänker, men jag har ÄNNU inte vant mig vid att människor som är yngre än jag numera också har uppnått en ålder.)
Hon fixade min fina rockabillylugg, som jag försökte föreviga på bilderna nedan.
Det är konstigt det där, vad man än gör hemma blir samma sak finare/bättre gjord på salong! Det blir snyggare, bättre, luktar godare, mer hållbart osvosv.




Jag är lite sur över mitt hår. Visserligen älskar jag min röda (tonade) man, men anledningen till att jag just tonade är för att jag ju ville ha kvar mitt EGET hår, min EGEN färg. Men nej, nu har denna jävla färg satt sig i håret och jag har en utväxt, och allt det jävla långa hår jag sparade och medvetet lät bli att leka med är nu förstört!! Jag berättade för Frida att jag var orolig över om det inte skulle gå bort alls, och då sa hon att många inte vet om att toning är svag färg. Då blev jag ledsen.
Men vad fan, jaja - det är ju inte att det inte är fint och det är heller inte så att det går att göra något åt det nu. Gjort är gjort, och att gräva ner sig över sådana egentligen oväsentligheter är faktiskt pointless. Även om jag hade föredragit att få tillbaka min riktiga färg - nu kan jag inte det och så är det med det.

Nu är mitt före frukost-te uppdrucket och diskat har jag gjort och hungrig är jag. I alla fall lite, men mest har jag en smygande huvudvärk. Det blir så när man blundsover som jag gör.


WITH GREETINGS FROM SATANISTEN.

4 kommentarer:

Anonym sa...

hehe, har man sägerat de en gång finns ingen återvändo =P

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Neger.

Mäh :(
Toning i min värld har ju alltid betytt 'det där som så småningom sköljs ur, behåll din egen färg osvosv'. Usch!

(För jag antar att det skulle stå 'färgat' och inte 'sägerat'? =) )

Anonym sa...

Du ÄR ju skitsnygg osminkad!! Utan smink ser jag mer död ut än levande och är skrämmande lik min mamma om jah har brillorna på mig, ser jag foton på det mår jag dåligt!! Mina ögonbryn är typ vita och det är det som gör det så fult, ett helt vitt ansikte typ..

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Sandy.

Tack gumman, vad rar och snäll du är!!!
Du får färga ögonbrynen då, det gör jag! Det, plus färga fransar plus sköta ansiktsvården är det som är mitt trick.
Men sedan tror jag förstås inte på att du är så ful som du säger - av egen erfarenhet vet jag ju att man själv är sin egen värste kritiker :(

Kramar på dig!!!