GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



30 december 2007

Wtf ..

Det var ett jävla bloggande av mig idag .. Men det är ju så rooligt, jaa .. Öh, eller något. (Eller JO.)
Jag tänkte, mest för min egen skull, att jag skulle försöka återskapa mitt sovschema för de här närmaste dagarna som varit .. Det är nämligen helt RUBBAT, och då menar jag verkligen det jag säger!!!

torsdag: går av jobbet 07, sömn 12-18. Kåtmöte på kvällen med Milismannen. Sömntabl. kl 23.30 (mitt 'knep' för att kunna sova hela natten dagen jag gått av .. Är det tänkt, i varje fall.)
fredag: sömn 00-05.30. Frukost kl 06, sömn 07.30-10.25. frisör kl 13, sömn 17-19 och sedan 21-03.
lördag: sömn till 03, som sagt. vaken sedan, läste bok, frukost 06. sömn 12-19. bloggade som en galning lördagkväll.
söndag: nu är klockan 00.57 och jag är på g igen .. Att gå lägga mig, alltså. Huvudet tröttvärker och jag är jättetrött.

Det bör även nämnas att jag måndag kväll-torsdag morgon jobbade mina tre nätter, och således sov ett gäng h på dagen och var vaken hela nätterna de dygnen.

Nå, hur vettigt låter detta 'sovschema'??? Det är ju typ vaken några timmar, sova några timmar, vaken några timmar, sova några timmar .. Det är allt som är. Vettigt och hälsosamt, mhmm. Oh, yes? OH, NO.

Inga kommentarer: