GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



28 december 2007

Hopp.

Hoppas verkligen att det inte regnar imorgon! Då får jag äntligen ta tag i att gå ut med alla ton med sopor, hämta de fyra (!!) paket som väntar på mig nere på tappen och lämna de två som legat och skräpat i min soffa i typ tre veckor (eller längre).
Och på tal om att ligga och skräpa i soffan, var det precis det jag gjorde fram till för någon kvart sedan. Jag kom hem från frisören runt halv 16, hade ätit runt 16 och råkade sedan börja kolla på ett program om Maria Callas. Runt 17 smög jag upp i soffan (för att inte Satanistkatten som låg mellan mina ben på golvet skulle resa sig och springa iväg i protest) och somnade .. Jag sov och sov och sov, i två hela timmar.
Så därtill hoppas jag att jag får sova en någorlunda hel natt inatt.
Och så skall jag ta tag i att fixa bloggen imorgon. Hur fan blev första bilden på mig och bilden på Satanistkatten så små?? De var ju så stora och coola först!?

Jag får återställa mallen och se ..
Jaja. Nu har jag inga läsare ändå (knappt) och mitt tevatten tjuter. Ta-ta.

Inga kommentarer: