GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



29 december 2007

Men för fan!

Aj, aj, aj. I dagarna tre (typ) har jag nu haft ischiassmärta i min högra skinka/rumphalva. Aj, aj. Förvisso tycker jag att det är en rätt rolig smärta, då den hugger på ett särdeles eget sätt .. Men vad fan - att inte ens kunna böja sig ner en dag är väl roligt, två dagar är väl också acceptabelt .. Men tre dagar?? Tre!? Min älskare, Milismannen, masserade (eh, tryckte nästan hål rätt igenom) nerven/min högra rumphalva, men det räckte enbart till att klara av att ha sex med honom. Sedan började det göra ont igen, och det är nu trettiosex timmar sedan.

Nu är klockan åtta och jag har varit vaken sedan 02.58, typ. Men det gör ingenting, jag är pigg fortfarande. När jag vaknade då imorse, räknade jag ut att jag sovit 24.5 timmar av de 45 senaste. Fatta! Inte undra på att jag är pigg nu. Och ingen tvekan om att jag inte kommer att kunna jobba natt i all evighet .. Någon dag skall jag alltså gifta mig rikt, amen.

Jag vill att det FÖR HELVETE skall sluta pissa regn från himlen så att jag kan gå ut med mina goddamnit sopor och tvätta mitt goddamnit berg av tvätt. Hallå, hör du det din jävla pissgud??? SLUTA REGNA!!!
Jag lider av grav sommarabstinens. Ge mig åtminstone lite jävla solsken, ff (=för fan)!!!

Inga kommentarer: