GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



29 januari 2008

Aaahh ..

Är så jävla slut! Andra natten i sträck jag knappt sovit något. Förkylningen är mycket värre nu - i natt var jag så täppt att jag inte visste var jag skulle ta vägen .. Ni vet så där när man inte sover, utan typ 'svimmar av' eller slocknar en stund då och då av utmattning? Så höll jag på hela natten. Nu är jag helt färdig och skulle antagligen kunna somna stående .. Mina arma ögon klappar ihop av sig själva hela tiden. Blir inte mycket aktivitet för mig i dag, inte. Skall bara vara - surprise - hemma.
Faen, det är tre dagar sedan jag skulle ha betalar in min namnändring också! Kuk!
Nåja. Räkna inte med att jag orkar svara på några mejl eller fler kommentarer eller blogga något mer i dag .. No sirry Bob.

Krya på mig ..

2 kommentarer:

Anonym sa...

tack för analysen den stämmer ju en hel del, fast det säger jag inte till dr freud då kanske han spärrar in mig hahaha..

iaf hoppas du får lite sömn nu, men akta dig för att lägga dig nu, då kanske du inte kan sova inatt igen..
du vet man kan vända på dygnet rätt lätt då är man sömnig hela dagarna och klarvaken på natten

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Catya.

Tack för omtanken! :)
Jag har dock lyckats hålla mig vaken hela dagen (än så länge) ..
Men vettu .. Jag vet allt om att vända dygnet hit och dit och tillbaka hit .. Jag jobbar ju natt när jag inte är på semester :)

Kram!