GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



28 januari 2008

Cravings.

Låt mig klargöra en sak: Jag gillar inte hiphop. Jag gillar inte att dansa. Jag lyssnar mest på olika former av hårdrock, ibland bara hård och ibland bara rock. Förutom det gillar jag en del trance i olika stuk (delvis av nostalgiskäl) och en del reggaeton och liknande.
Men idag när jag råkade slå på MTV fick jag mig en lika oväntad som trevlig överraskning. Tadaaa, en hiphoplåt jag gillar!!
(Fast så mycket 'hiphop' vet jag egentligen inte om det är .. ??
Äh, skitsamma! Orka märka toner på det sättet .. )




Förutom det crave-ar jag de här skorna från ASOS så mycket att det är alldeles helt sjukt:




Jag är helt KÄÄÄR. Så där att det gör fysiskt ont! De kostar typ 1340:- (inkl. porto), så nästa månad skall jag göra allt, allt, ALLT jag bara KAN i min ekonomi och mina prioriteringar/behov för att få råd med dem. Peppar, peppar, peppar, peppar, peppar. Jag vet i alla fall att räkningarna kommer att vara ett antal hundralappar mindre nästa månad än denna ..
Satan i helvete, de är så SNYGGA att klockorna redan har STANNAT.

De här röda ballerinsen skulle jag också gärna köpa, de var supersöta och somriga .. Dessutom bara 217:- + porto. Men de är på typ plats fyra .. Efter kilklackarna, som är på plats ett, två och tre!



Ack, ack, ack .. Måtte tiden gå riktigt, riktigt fort!!

Nu skall jag gå dricka te och äta ett par kakor efter gårdagens bakning .. Ta-ta!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tips, det finns i princip likadana skor (de röda) på Wedins för halva reapriset (75kr) tyvärr fanns inte min storlek annars hade jag köpt.
Och just det, igår gick J förbi när jag hade din blogg uppe och han såg din presenttionsbild, då sa han: Är det Deta von Teese (fan vet ej hur det stavas).

Kram och krya på dig!!

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Sandy.

Oj, finns det? Det måste jag kolla upp!

Iiiihh, hihi, vad gulligt! Du får tacka honom så mycket, nu blev jag ju jätteglad!! :) :) :)
Vad sa du då? - 'JA-A!!', hahaha =)

Tack än en gång för det, stor kram på dig! :)

Sandra sa...

Haha, jag sa faktiskt JA, inget mer, så nu tror han att du är hon :)

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Sandy.

Hahaha! Tack så mycket, får man väl säga :)
Kram!