GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



17 januari 2008

åH, FY FAN.

Åh, fy fan vad jag mår dåligt! ÅH! Jösses .. Var jätteledsen igår kväll - hjärta, smärta, gamla sms och gråt - och somnade inte förrän jättesent, fast jag var jäääääättetrött redan från början, vid läggdags. Alla som känner mig vet hur mycket värre jag ju blir av att vara trött och hur ännu mycket mer känslosam jag blir, så ni kan ju tänka er gårdagsnattens känsloläge (och ni andra också). Jag somnade väl vid 00 till slut, men 01 vaknade jag av något igen och sedan somnade jag om på riktigt. Vaknade kl 08.34, men eftersom jag ju visste att jag skulle jobba inatt (kukjävlaskit!!!) tänkte jag att Det är bäst att jag sover lite till, fast jag inte var det minsta trött längre. Så jag tvingade mig själv att somna om två hela gånger, med resultatet att jag, när jag till slut tyckte att jag sovit färdigt, var yr som en taskmört (de är mycket yra, jämt) och helt lost i huvudet och med en kaffeabstinens from hell. Som att det inte räckte med nattens gråt btw, jag grät i sömnen vid första sömnomtvånget.
Hursom, jag gick upp kl 14 (!!!) och skulle göra något att äta och dricka kaffe, men eftersom det numera är dokumenterat att jag blir superskakig av kaffebrist, tappade jag typ allt jag tog i och frukostgörandet drog ut på tiden ggr multum. Jag blev ju så klart jävligt irriterad av att tvingas leka mänskligt såll, vilket inte gjorde under varken för frukosten eller mig själv. Till slut fick jag i mig två wraps, mannagrynsgröt och en kopp kaffe (måste sluta dricka det, det är då FAN att jag skall bli beroende av det så lätt!! Men jag har lyckats sluta förr), men jag känner mig inte mänsklig för det. Jag är fortfarande lite skakig, men värst av allt är att jag fortfarande känner mig som en taskmört (yr, alltså) och vet varken ut eller in med huvudet. Kroppen är helt lä och inte alls med mig. Jag tror att jag vill lägga mig i badet, men jag är lite rädd för att spy eftersom jag åt så mycket till frukost; när jag väl fick klart den och lyckades pricka munnen.

Jag är däremot lite imponerad av både min Annis och Jessica som skrev i kommentaren nedan; ja, jag skall byta namn. Har bara velat göra det i typ åtta år plus, liksom.

Jag var lika yr igår; personnumret på rad 1 och mitt namn på rad 2, hahaha.


Hej då så länge!

Ps. Jag har hört att mina dödskallar ser ut som glödlampor - fattar inte alls vad folk snackar om. Ds.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Coolt, är det efternamnet alltså? Blir det något helt nytt???? :-D

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Sandra.

Jaaaa, något helt nytt :) Inget revolutionerande dock, tack och lov - sensation och uniqueness har jag haft nog av med mitt ursprunliga efternamn, hahaha =D

Kram!