GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



16 januari 2008

Mongo!

Gah, vad trött jag var när jag vaknade i morse! Jag sov nästan 10 h i natt, men hjälpte det? Jävla chillpill, antar att det är den (lilla 1/4 av tabl.) som satt sig i systemet :/
Nåja, nu har jag ätit klart frukosten och skall gå duscha och sminka mig.

(Proteiner+nyttigt fett och mannagrynsgröt med kakao)

Idag skall jag på middag hos min kära Annis och hennes underbara ungar .. Och idag skall jag skicka det hemliga brevet, ooohh så spännande!!!

Hoppas bara allt går vägen!

Ps. Min mongokatt:






Hahahahaha.
Och min finkatt:



Nu måste jag röra på mig!

Pps. Klockan 10 finns fan INGET att se på på TV! Det slutade md att jag såg på TV8 och en intervju med Symantec:s och Intel:s VD:ar. Haha! Men det var faktiskt intressant!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Såg den också (eskapist javist), John Thompson är hur cool som helst!

Anonym sa...

Om man får gissa vad du ska göra så tro jag du ska byta namn ;)

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

DTK.

Ja, jag tyckte att han var cool! Hans sätt att svara på frågor var jävligt intressant - han svarade aldrig direkt på det han blev frågad om, utan det blev liksom mer omfattande. Bäst var när han svarade på frågan om internet och sa att den teknologiutveckligen i sig inte var ett hot - personligen tänkte jag aldrig ens att frågan kunde tolkas så, innan han sa det.

Jessica.

Jaaaaaaaaaaa, wheeeiiiiiiiii =)