GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



26 januari 2008

Jaha ..

Blev inget jävla bloggande i natt. Kontoret med datorn i var för första gången någonsin ever i världshistorien upptaget av en patient (som sov där!!), och jag klättrade på väggarna. Innan i natt hade jag ingen aning om hur viktig datorn var för att få min tid på jobbet att gå! Jag brukar sitta fram till 03-tiden ungefär, men jag trodde väl aldrig att det var avgörande och tidspåskyndande för mig .. Men utan datorn slääääpade sig tiden formligen fram och klockan kändes 02 i en evighet ..
Fy fan för att blockera kontoret med patienter igen alltså, jag säger då det!! Visserligen blev jag tillfrågad innan om det var 'okej för mig' att köra in personen där, men vad fan skulle jag ha sagt - Neeej, tänk inte på patienten, tänk på MOI .. !??

Men men, nu är natten över och min lilla semester har i skrivande stund varit igång i exakt 36 minuter. Jag tänker indulge-a mig med några h sömn nu, sedan upp och chilla, leka lite spa (som vanligt när jag gått av 3e natten) och sedan sova i natt igen.
Jag skall också blogga om det jag hade tänkt blogga om i natt som var .. Grr.

Hej så länge!

Mmm, sööömn ..

Inga kommentarer: