GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



25 januari 2008

KANINMONGO, REPORT TO BASE!

Jag HADE tänkt lägga ut bilder på min - för kvällen - mycket lyckade sminkning och frisyr, men eftersom det inte ingick i planen att se ut som ett kaninögt mongo lägger jag bara upp en bild på mitt hår, som jag är riktigt nöjd med. Min lugg är i sin perfekta längd för rockabillyluggar! Och den har ändå till och med några centimeter tillgodo, än är det ingen fara för för-lång.


Sminket blev i alla fall: Svart skugga som skuggning över övre ögonlocket, tunn eye liner plus kajal på både övre och nedre ögonfransraden och mascara dito. Till det det bästa rouget som finns när man inte vill att det skall synas att man har rouge - Gilda från NARS - och röda läppar applicerade med fingertoppen.

Och vart jag skall? Till jobbet. Alltid detta fördömda jobb ..

Bloggar mer därifrån i natt om det går! (Gud förbjude att jag faktiskt skulle jobba, hahaha.)




Ps. Ooookej, så här ser ett kaninmongo ut:

Och ungefär, något sådant här, typ kanske, blev sminket:


Jag hade ingen aning om att jag såg så trött ut!

4 kommentarer:

SixesAndSevens sa...

Men kom igen då, ge oss ett smile... :)

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Six.

Skall du säga, din anonyma kossa! :D

fanaticodemetal sa...

i love your photos!

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Supernaut.

Thank you! I thing I look tired and horrible, but thank you! :)