GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



23 januari 2008

Weeell, peeps ..

Jag har varit frånvarande i några dagar. Sorry för det, men jag hade faktiskt besök här hemma. Mommy dearest förärade mig med sitt sällskap i några dagar. Lustigt det där, ibland är mamma 'kära mamma' på riktigt och ibland går hon mig så mycket på nerverna att jag skulle kunna köra huvudet (någons) genom väggen och ibland tycker jag så otroligt synd om henne (vilket ibland är på ett medlidsamt sätt och ibland på ett irriterat och aningen känslokallt skyll dig själv för dina misstag och ditt synsätt på livet-sätt). Men men, mer om det någon gång då jag orkar!

Har beställt lite kläder från Ellos nu, bland annat en skinnjacka som är så lik den jag vill ha från Shock. Har redan beställt den en gång, så jag vet att den faktiskt ÄR väldigt lik men då jag beställde den förra ggn var den för liten. Är det bara feta jag, eller är storlekarna på den väldigt små?
Den är kanske inte helt identisk med Shock-jackan - skinnet glänser inte lika mycket som det verkar göra på den och fodret är inte läckert rött, men alla detaljer är HELT lika plus längden, formen och modellen, och nu när den är på rea kostar den 1/4 av Shock-jackans pris. Inte för att priset i sig är avgörande, men klart att det också spelar in.

Jaaaja, nu skall jag gå dricka mitt te. Jobbar inatt igen (3 kommande nätter) men sedan har jag förhoppningsvis semester och underbart nog, en oplanerad kalender. UUUNDERBART!!! Vill INTE ha något annat än en sådan, vill bara vara ledig och vila upp mig lite! Går av 3e natten lördag morgon.

På söndag skall jag till stan och H&M-shoppa lite och på måndag skall jag till Svensk kassaservice och betala min namnändring och sedan vidare till humhumgatan (minns faktiskt inte vad den heter, därför 'humhum') för en tatueringskonsultation för min stooora planerade färgtatuering på vänster vad. Mer planer än så har jag inte, för hela veckan!! Lovely!

Just det - i helgen skall jag kompis-träffa Milismannen också; men det är alla planer!

Och inatt skall jag betala mina räkningar! Jag tycker att det är jätteroligt - sedan jag skaffade mig fullständig koll på min ekonomi älskar jag att få och betala räkningar! Haha! =)

Hej då!

Ps. Har ni inte sett filmen Försoning, gör det. Den är grymt bra! Jag och mamma såg den igår på Biopalatset.

Ds.

Inga kommentarer: