GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



2 januari 2008

Om både det ena och det andra.

Jaha, här sitter jag klockan 02.09 på natten och äter lax och romsås. Det är ju jävligt vanligt. Jag tröstar mig med att lax är nyttigt. Eller nej förresten - jag tröstar mig inte alls. Jag får väl äta vad fan jag vill när jag vill.

Jag har inte så mycket att säga. Eller jo förresten (igen), det har jag nog visst det. Jag är trött som fan, jag har sovit dåligt TVÅ dagar i rad nu, mitt hår är tovigt, jag längtar hem och jag längtar efter en ordentlig natts sömn. Imorgon kväll skall jag bada badkar, måla naglarna, göra hårinpackning, ansiktspeeling och -mask - det gör jag med jämna (några dagars) mellanrum. Jag skall bädda rent i sängen och städa. Och SOVA.

Jag har gjort upp en finfin budget för VT 2008, jag har stora planer. Jag har helt satan jävla asont i min vänstra handled och har därför prioriterat bort allt mejlande och alla slags skriverier förutom denna min nya, men ack så kära, blogg. Jag har skrivit en lista med fina nyårsförhoppningar (det gjorde jag redan den 28e/12, typ); jag visar den när jag kommit hem imorgon och känner mig manad.

Och slutligen är jag helt jävla KÄÄÄR i denna underbara skapelse till skinnjacka - den SKALL jag ha i vår. (Följ länken!!!)

Är den inte så snygg att ögonen blöder? Mina gör det i varje fall, så mycket att jag knappt ser vad jag skriver.
Känner ni er manade får ni gärna bidra: Köp ett presentkort på Shock till mig. Den kostar ändå närmare 2000:-, så varenda hundralapp räknas. Hoho, skämtar bara. (Köp hela jackan, strl M.)

Ni ser, jag hade en del att berätta ändå. Med betoning på hade.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det finns en i stort sett identisk, fast inte i riktigt skinn då, på Halens.se för 399:- :)

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Ronja.

Tack för tipset, skall kolla upp det!!