GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



1 januari 2008

Jag är så jävla trevlig.

Jag och käraste Eveee skulle ha 2007:s sista lussekatter till vårt lilla jobb-nyårsfirande.

Men sedan lämnade jag kvar resten till de andra ändå. Anonymt, för de var inte tillräckligt söta ens för min ogillar för sött-smak.
Tja, man får väl tro att det är tanken som räknas (den anonyma).


GOTT NYTT 2008!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

aaah, störtskön note! Jag hade ju helt klart tänkt till en extra gång innan jag rörde de bullarna lixom.

GOTT NYTT!

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Oj, om till och med du skulle ha blivit rädd, då har jag alltså en formulering som verkligen funkar!

Anonym sa...

ja, absolut! no doubt about it!:)