GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



30 januari 2008

MENINGSLÖST.

Surprise, surprise - jag är sjuk i dag. Igen. Också.
Gah, jag är så trött på detta!
Lyckades i alla fall sova i natt, även om jag inte sov gott alls. Och när jag vaknat till efter min skitsömn tackade jag gud själv att klockan var nio och jag kunde gå upp - jag hade fan inte klarat av att sova mer! I vanliga fall älskar jag att sova, men inte när jag sov så jävla oskönt - somnade, vaknade, somnade, vaknade, kunde inte andas, hostade, var snuvig, halstabletter, vatten och näsdukar i en evig cirkel .. Så tack gode gud att det var tid att gå upp!

Och väl vaken gör jag ju ingenting heller. Bara äter och ser påTV och läser lite när jag orkar. Alltså inte så att jag äter hela tiden utan jag äter, det går några timmar, jag äter igen, några timmar igen, äter igen och sedan lägger jag mig .. Typ. Jag surfar även lite - läser bloggar, kollar eBay, dösurfar .. Har ont i huvudet, är grymt uttråkad .. Går och lägger mig.
Det var fan inte så här min semester skulle vara! Jag funderade i morse på att sjukskriva mig och istället ta semestern nästa vecka - då skulle jag ha varit ledig till nästa söndag. Men nej, jag vill inte. Sjukskrivning innebär karensnatt och hade det inte varit så att jag haft semester hade jag ju inte sjukskrivit mig för detta .. En förkylning! Dessutom var nog detta det som var 'meningen' med min semester, kan man ju tro .. Särskilt med tanke på att jag vaknade sjuk den första dagen. Eller så kan man tro att det blev så för att kroppen då äntligen slappnade av, vem vet ..

I dag tvingade jag mig själv att måla om mina naglar. Det behövdes egentligen absolut inte, men jag hade verkligen inget att göra. Så nu är de klarröda.
Och jag har uppenbarligen ingenting att skriva om heller, haha!
Hej då. Jag borde antagligen aldrig ha skrivit något av detta.

Ps. Ta verkligen till er det som står högst upp i denna blogg - bloggen är fan inget inget Lunarstorm!!!
Man skall skriva kommentarer där inlägget hör hemma så man kan följa en en diskussion, så att allt det skrivna har en röd tråd!
(I alla fall vill inte jag ha något sådant i min blogg, en massa lösa kommentarer. Jag håller koll på var jag kommenterar.) Ds.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Varför detta tjat om att kommentarer ska BEVARAS? En kommentar är en kommentar. Ingen fråga. Och behöver således icke besvaras...

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Max.

Herregud, klart att de inte BEHÖVER göra det, men DÅ människor gör det tenderar de att göra det i MIN blogg, där det blir ryckt ur sitt sammanhang och obegripligt. Dessutom vill inte jag ha en massa lösryckta kommentarer i inlägg som kanske är betydelsefulla för mig.