GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



27 januari 2008

Treats for me!

Är man sjuk är min devis att man skall göra vad man kan för att må bra/bättre. Så för att få energi idag har jag bakat och ätit kakor .. Ooooch - efter idog bevakning av budgivningen - köpt ett par underbara rockabillypumps på eBay .. Jag som skulle skriva ett inlägg om min fantastiska ekonomihållning först! Den är faktiskt skitbra!! Men tja - gränserna flyttas lite, lite och man får prioritera om när man är sjuk. Tröstbehov does that to you.

Skorna - BARA 200:-, med porto och allt!!!
Kakorna däremot, nästan gratis:

Nedre bilden visar vad kvällen bestått av. Dvs nässpray,
te och kakor.


Det är inte bara jag som varit seg i dag. Faen, Satanistkatten får inte gå och bli förkyld ever, vet inte vad jag skulle göra då :(

Flera TIMMAR senare, haha:


Nu måste jag i stort sett gå lägga mig - är alldeles yr, snuvig, 'nysig' och trött i huvudet. Jäääääättetrött i huvudet! God natt!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Katten har ju världens finaste päls!

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Shy.

Jaaaa, hon är jättefin!! :)
Och jag har världens finaste skooooooooooor =)

Anonym sa...

Dom är så lika!! Dexter och Tindra!! Dex börjar bli stor nu och ännu mer lik henne :)

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Sandy.

Härmapa han är ;)

Anonym sa...

så fiiin katt du har :D

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Anya.

TACK!! :) (Jag vet :P)