GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



28 januari 2008

Typiskt ..

Bara för att jag är trött, har semester - verkligen chans att sova rätt -, är sjuk och behöver vilan, verkligen vill sova .. Lyckas jag inte göra det. Eller jag lyckas rättare sagt inte somna. Dels sov jag ju 11 h i natt som var, men värst är väl att jag, så fort jag börjar glida över i sömn, börjar hosta när kroppen slappnar av. Och vaknar så klart igen.
Så nu är klockan 02, jag har vaknat till två ggr .. Nu ligger jag mest och förbannar sömnbehovet överhuvudtaget - varför måste man sova? Kan det inte bara bli morgon!?? .. Och, det värsta är .. Jag är SÅ sugen på rutknäcke och kaviar ..

Inga kommentarer: