GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



14 februari 2008

Bekännelse.

Jag måste bekänna en sak.

Jag tycker att det är oerhört irriterande med folk som är sega på att svara på sms. Som inte svarar i alla fall relativt snabbt. Särskilt när det gäller något viktigt, och särskilt särskilt om man exempelvis har bestämt att ses eller på något annat sätt är beroende av deras svar.
Ungefär som om jag inte har något bättre för mig än att vänta på deras sms.

5 kommentarer:

Anonym sa...

ja det är inte rätt, man värderar inte andras tid lika mycket som sin egen! varför ska du behöva vänta längre än nödvändigt, sms tar ju en sek att skriva

puzz

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Catya.

Ja, jag menar det!!

Anonym sa...

Hahaha! Hur är det med att svara på e-mail?

/Stefan

SixesAndSevens sa...

om det är dödsviktigt får man ju ringa upp istället. enna.

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Shy.

Sämre, när de inte gäller liv eller död ;)

Six.

Och slösa ännu mer pengar??

Väldigt få saker är dock dödsviktiga, i regel. Och då är de det åt båda håll, annars är de ju inte det alls.