GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



15 februari 2008

Dagens plus, dagens minus.

Well, well.

Dagens plus:

* 1 h 10 min promenad - halva vägen med Hårdrocksskatan, andra halvan (hem) ensam.
* Umgänge med Hårdrocksskatan (såklart!).
* Om man kan räkna toabesök ggrx10 som bajs, då har jag bajsat i dag. Tjoho.
* Jättefin bikiniöverdel till sommaren. (Svart, H&M.)
* Jättefin långärmad, stickad klänning. (Svart, H&M.)
* Underbart rött nagellack - Thrill of Brazil, OPI.
* The Schulman brothers are back on track. Tack, Satan.
* Jag skall äta snart. Kyckling och grönsaker i lite 7% matgrädde (måste förbruka den, vill ej slänga.) Hungrig.
* Amanda Jenssen:



Dagens minus:

* Jag har gått upp 17 kilo (gosh) från mitt allra smalaste jag. (I vuxen ålder, it is - kan liksom inte räkna med puberteten, och än mindre barndomen.) (Därav promenaden, hehehe.)


Jag kan faktiskt inte komma på några fler minus i dag. Jo, jag har varit vaken sedan 03.37 i morse. Men det är egentligen okej, jag är ännu inte trött. I går dog jag kl 20.30; det kommer jag alltså inte att göra i dag.

Nu skall jag äta.

2 kommentarer:

Anonym sa...

10kg upp mellan 20 och 30 är väl inte helt ovanligt och är det 10kg muskler och 2kg bröst du gainat av de 17 är det väl inte helt fel heller? :)

Fokusera på mått och t.ex. BMI idag istället för att se bakåt.

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

DTK.

Hahaha - inte alls tio kg muskler, tyvärr. Jag har inte tränat knappt något alls sedan min fantastiska viktnedgång och fanatiska träning då när den skedde.
Och inga bröst heller, hehehe =)

Och okej, säg så här då: Jag har höjt mitt BMI med 6 enheter, mitt rumpmått med 12-13 cm och mitt midjemått med typ 6. DET ÄR INTE BRA!!
Så långt 'bakåt' är det ju inte, jag var ju lika vuxen då som nu. Ingen pubertetskropp här, inte ;)