GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



21 februari 2008

Det är väl klart som FAN att det skall krångla!!!

Mitt namnbyte - jag hade skickat in min ansökan på fel blankett. Av två möjliga. Fel. Enbart på grund av ett missförstånd från min sida =( Nu sitter jag och väntar på svar på mitt mejl, där min fråga var om jag måste skicka in en helt ny ansökan, med ett helt nytt personbevis och helt nya 1500:- eller om jag bara kan få skicka in rätt blankett.

Jag är jävligt irriterad. Arg. Och ledsen.

Och vad fan skall det finnas två olika blanketter för!?! En namnändring är en namnändring. Faaaaaaan, jag kunde haft mitt jävla efternamn nu!!!

*håller tummar och tår stenhårt, men vet innerst inne att en helt ny ansökan är det som kommer att behövas* Hoppas, hoppas, hoppas att de kan vara lite jävla schysta.

Jag kunde haft mitt jävla efternamn nu! Fan vad trött jag blir, här har jag väntat i över en månad på detta och så kunde det varit över nu, men neeeeej då - nu kommer jag i bästa fall få vänta ytterligare 4-5 veckor!! I värsta fall får jag dessutom betala för min väntan .. En gång till.

*ledsen*

6 kommentarer:

Anonym sa...

kan man inte göra det direkt på nätet då?

puzz

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Catya.

Nixpix =( ('Självklart inte', höll jag högst ironiskt på att säga ..)

Ingela sa...

Hej o hå! Hittade hit från Catyas blogg. Visst kan man bli fet trots att man har diabetes. Ett exempel är min föredetta svärfar som är fet "trots" att han har diabetes.

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Ingela.

Halloj, välkommen!
Jaha, där ser man!

Anonym sa...

:( fan vad segt. *kram*

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Skate.

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :( :( :(