GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



27 februari 2008

Fy fan .. Upt.

Tydligen inte så bra att inte ha sovit just i dag .. Min mage har, i stort sett ända sedan jag vaknade, knipit och knipit - då och då väldigt lite och däremellan så mycket att jag nästan mår illa av smärta och får vika mig dubbel. Efter ett väldigt långsamt intag av frukost och intag av min vanliga receptfria tablett, utan någon varaktig ljusning, gav jag mig och intog en smärttablett. (Egentligen brukar jag ta två sådana åt gången, så jag är tydligen fortfarande optimistisk.)
Jag tror att jag skall gå lägga mig och sova i någon timme nu. Annars får jag väl knarka tabletter hela dagen i dag (det är förvisso inte förbjudet ..) .. Fattar inte vad det är med min jävla mage just i dag!?! Det värsta är att det gör så förbannat ont.


---------
Upt. kl 15.57

Ööööhh .. Vaknade nyss. Nyss!?! Åtta h sömn var INTE det som var min plan med 'någon timme'. Men det värsta, det värsta är: Jag verkar vara exakt lika kass i magen som i morse. Det skär fortfarande som knivar. HELVETEKUK!!!!!!

Inga kommentarer: