GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



27 februari 2008

YAY!!

Jag har gått ner 3 kilo och 3 cm runt rumpan!! :)
Detta bara genom promenader då och då (det har ännu inte blivit en varje dag-grej, som ju är min plan) och genom att ha fått ordning på mitt matintag - regelbundna måltider ca var 3e h, inget nattätande 00-05, ett minskat intag av kolhydrater och ett ökat av proteiner, grönsaker och frukt.
Det, faktiskt lilla, har på otroliga ca två veckor gett mig jätteresultatet ovan . (Jaja, lite av förtjänsten går ju hit också. Det var effektivt.)

Nu skall jag dricka mitt morgonte! Mynta med honung. Min mage kräver det.

God morgon!

(Ps. Skit i att jag inte kunnat sova mig förbi 03-strecket två nätter på raken .. Suck, men äsch. I går låg jag kvar i sängen och somnade till slut om runt 06. I morse orkade jag inte det. Ds.)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh det ska jag lätt prova. Fast jag hoppas att jag går ner runt magen istället.

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Anya.

Jag vill OCKSÅ gå ner runt magen!! :)