GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



9 februari 2008

Lördagen, den nionode februari, i bilder.








Någon riktig mat orkade jag inte äta; skorna har anlänt (spegeln är bra dammig); Satanistkatten lever .. Men vad FAN gjorde denna klubba under min soffa? Vems är den, hur länge har den legat där? Den är då inte min, jag har nog aldrig köpt en sådan klubba i mitt liv. Sannerligen dagens mysterium ..
Undrar hur den smakar??

5 kommentarer:

Anonym sa...

snygga heels


vilken underbar kissemiss

jag funderar på att byta ut C mot en kattunge hahaha

puzz

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Catya.

Tacktack!! :) Jag vet, hehehe :P

Hehehe .. Att byta ut honom mot en katt kan vara kul ett tag .. Men i längden lovar jag dig att det inte är värt det. Mycket bättre när man kan få båda två! :)
Dock TYCKER jag att du borde ge dig själv chansen att tagga ner lite och känna efter vad du verkligen vill .. För nu verkar det ju ha tagit fyr i alla håll och kanter vad gäller dig och C .. Jag menar att 'alla' verkar anfalla från olika håll med samma inställning .. Den som skrämmer skiten ur dig!

Anonym sa...

Om det inte vore för att det var sisådär ett år sedan jag var hemma hos dig senast så skulle jag anmäla mig som ev. klubbägare, men den kan ju knappast ha legat där så länge... Eller? Det är nämligen en av jespers favoritklubbor och jag brukade ha en sån i väskan och så ibland när jag varit med honom :)

Eftersom Jesper är ett snällt barn och brukade bjuda med sig av sina klubbor (en slick till dig och en slick till mig du vet ;)) så kan jag meddela att den är ganska god, smakar som Zoo-godisarna helt enkelt.

Pöss o kram på dig!

Anonym sa...

C vägrar katt :(
jag har tjatat ihjäl mig, hans ursäkt är att lillen blir svartsjuk om han ska samsas med ett kattskrälle (C`s ord)

och hörru! nu får du uppdatera, har inget att läsa, och jag vill inte utsätta mig för bloggarna på aktiva listan ;)

puzz

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Mint.

Jo, jag smakade på den sedan .. Men det var inget särskilt med den smaken, tyckte inte jag. Det får du hälsa Jesper :)

Nä, jag vet inte alls hur länge den har legat där - det var bara en slump att jag råkade titta under soffan!

Catya.

I det här sammanhanget tycker jag att C är en jävla skitsnackare och att det är uppenbart att det är HAN som inte vill ha en katt och inte Rex. Jag tycker att du skall skita i vad han tycker och skaffa en ändå - han kommer att förälska sig i den så småningom!

Hehe, förlåt då - uppdaterar snart :)
Nä, de flesta bloggarna på aktiva listan är verkligen inget att ha!!