GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



9 februari 2008

Satan! Förlåt!

Jag, med min mossiga hjärna, råkade klicka på fel knapp när jag skulle granska mina kommentarer .. Så jag raderade en del av dem. Suckelisuck!!
Ni som är drabbade, här har ni svaret:


cinsel har lämnat en ny kommentar till ditt inlägg "MIN GODA EKONOMIPLANERING!!":

Till AP och Sandy:

Blir sååå imponerad av er som har ekonomikoll!! :o)

Vet att det är en baggis och att jag borde. Har dessutom påbörjat månadsbudgetar massor av gånger. Men på nåt sätt slutar det alltid lika - jag kommer av mig pga nåt roligare eller mer akut och i slutet på månaden sitter jag och sliter mitt hår... igen! :oS

- Men det är bara att sätta sig och räkna ut hur mycket du betalar i räkningar på ett ungefär .. Kontra hur mycket du får in. Så att du åtminstone har KOLL. :) Kram!

------


cinsel har lämnat en ny kommentar till ditt inlägg "Ja, ja, ja!!":

Läckra kattbilder!! :o)
Hon är inte bara satanist, hon är spöke oxå - men sååå vacker ändå!

- Jaa, hon är coolcool! Och tack :)

------


Den tjocke konsulten har lämnat en ny kommentar till ditt inlägg "Ellos.":

Fint med något annat än svart! Kameran, kolla att allt står påfull auto och att du inte råkat ha den i makroläge eller så?

Annars om kameran har stativgänga köp ett gorillapod och kör med självutlösaren: www.dustin.se/DacsaPortal/?ProdID=5010099265 180:-

- Ja, men det icke-svarta åkte tillbaka :) Kameran står på det den skall stå på, inga fel inställningar .. Problemet är helt enkelt att den 8 ggr av 10 suger, att det är en kass kamera - så det är nog bättre att köpa en ny kamera än ett stativ :D Kram!!

Inga kommentarer: