GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



2 februari 2008

Ja, ja, ja!!

En bra dag i dag .. Också :)
Jag har inte riktigt lyckats med det där att vända dygnet rätt - de senaste nätterna har jag inte kommit i säng förrän typ 03 .. I går natt la jag mig faktiskt vid 00, men somnade ändå inte förrän efter 03 .. Funderade flera gånger på att gå upp och sätta mig vid datorn, men tänkte sedan NEEJJ! .. Och tja, till slut somnade jag ju. Sov mig dock igenom flera snoozningar i morse, så istället för att gå upp 10 kom jag upp typ 12 .. Haha.
Nåja.

Jag har inte gjort så mycket i dag .. Heller :)
Jag är fortfarande förkyld, även om det börjar ta sig nu. Tredje dagen med hesa, sexiga rösten, och bara Satanistkatten att prata med .. Och mamma då, men hon lyckas tyvärr inte riktigt uppskatta sexigheten i hesasexiga rösten .. Av någon anledning slutar hon inte tjata om sin oro över orsaken till detta hesasexiga .. =)


Jo, förresten! Jag har lagt upp två auktioner på Tradera - kolla in dem, om ni inte har någon annan slösurfing för er :)

Auktion ett - vintagepumps
Auktion två - ny&oanvänd Ida Sjöstedt-klänning

Det går även bra att klicka på bilderna!!



Humdidum ..

Dagens frukost:


Tunnbröd med ägg&kaviar, tomat, kiwi; varm choklad (röd mjölk, lite vaniljsocker, lite ljust muscovadosocker + kakao)

Gårdagens:



Frukost är det enda målet på dagen jag tycker om. I övrigt gillar jag inte alls varken mat eller att äta. Jag har sagt det förr och jag säger det igen - jag fattar inte hur folk kan säga att de tycker om att 'äta', att de tycker om 'mat'. Vad är det de tycker om då, och vad är det som är så roligt med det?
För mig är mat och att äta som att kissa .. Man kommer ju inte undan, men det är väl fan inte roligt!? Det är skönt när man är hungrig/kissnödig, men i övrigt njaaaaee .. I just don't see it.


Hahahahahaha .. Är inte detta typiskt de där, jaaaa .. *ettvisstpolitisktskitparti,muttermutter*
Vilket det även står om HÄRHÄRHÄR. Och här.



Och slutligen lyckades jag i dag fota såå coola bilder på min Satanistkatt .. Jag vet INTE hur det gick till!! Ni vet, ibland tror jag att jag har en skitkamera, men ibland så tänker jag att det kanske inte är kameran som suger, det kanske är jag som inte vet hur jag skall hantera den .. Men njaaaee, det kan ju inte ha något med teknik att göra när minst 8 av 10 bilder blivit suddiga i två års tid .. Men, men - kolla!!






Och den här blev ju inte lite cool, även om den inte blev blå ..


Nåja. Nu skall jag ägna mig åt annat! So long fuckers!

Inga kommentarer: