GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



31 januari 2008

Well, well ..

Jag somnade inte förrän klocka 03 i natt. Jag sa ju det - att jag var så glad att jag inte skulle kunna sova. Och så blev det, men det gör inget. Klockan 10 ringde larmet (viktigt att sova om nätterna och vara vaken om dagarna när man har chansen), jag snoozade till 11 och gick sedan upp.
Jag har sedan inte gjort mycket. Jag duschade och några timmar senare åt jag frukost (mycket god!!)

och drack min varma choklad.


Sedan har jag suttit framför datorn, skrivit lite, läst lite bloggar, surfat lite, pratat lite i telefon (jag har assexig, hes röst nu - gooo förkylning!) och druckit te.
Det skall ju storma i kväll .. Jo, jo, vi får ju se hur det blir med den saken. Tuva .. Vilket fjantigt namn. Det låter som en mild havsbris en augustikväll i solnedgången.

Nåja. Jag spelade in en liten film med min kära Satanistkatt i dag .. Inget speciellt, inget som kommer att omvälva någon som helst värld .. Men hon är så söt när hon så frenetiskt överför sin tvättmani på mig .. Synd bara att jag först i slutet av den kom på att jag skulle filma!
Hennes sträva tunga mot mina fingrar, det kanske låter sjukt med det är så jävla SKÖNT!



Nu skall jag pyssla med lite annat .. Skriver antagligen senare! Hej!

Ps. Just det! Hjälp, vad skall jag göööra?

Hahahaha ..

14 kommentarer:

Anonym sa...

Måste vara en vrickad individ med stort mindervärdeskomplex som skickar sådant.

Ha det gott.

Pelles Reality

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Pelle.

Ja, jag vet då rakt inte hur jag skall orka gå vidare med bloggningen nu .. Någonsin, menar jag ..

Anonym sa...

Fy fan för anonyma fegisar!!

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Shy.

Ja - särskilt sådana som säger att man är ful, hahaha! :D

Anonym sa...

skumt, kom inte min förra komentar med? eller avisade du den!! haha=) kram

Anonym sa...

Har en ny blogg nu, kom gärna å hälsa på! Kram

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

SLYNAN.

Den där om att jag är ful?? HAHAHAHA =)
Nej, jag har inte fått någon kommentar av dig! Gör om, gör rätt! :)

Madelene.

Åååhh, tacktack! :) Känner mig hedrad :)
Meeen .. Skall jag vara ärlig har jag redan varit och nosat lite på den ... Kunde inte låta bli, förlåt! :)

SixesAndSevens sa...

Åh, gillar det du skrivit längst upp i rött! Tänk bara om man verkligen kunde leva efter det...

Anonym sa...

hej på dig du. tack för tipset angående ebay, men jag hittar inte Jennyskincare? kan du skicka länken? please. :)

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Six.

Jaaa, jag vet! Det är så vackert!!
Fast det är inte jag som har skrivit det, jag har snott det .. Ehrm :)

Glitzy.

Självklart!! Jag har skrivit till dig! :)

Anonym sa...

hmm, då måste jag gjort något knas. det jag ville säga va bara att sådana kommentarer tycker jag att man skall avisa. kan lätt bli så att folk går i gång på att skriva elaka saker bara för att de vill se reaktioner. men det tycker jag inte man ska ge dem. hade en brud som tyckte jag var sååå korkad och dum men hon tröttna på att skriva det när de ändå inte blev publicerade! haha, kram

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Slynan.

Ja, jag raderade den faktiskt .. GÅ omkring här och sprida lögner på min blogg liksom, hehehe .. ;)
Det finns verkligen störda människor!!! (Och så finns vi, förstås :D)

Anonym sa...

haha ja jag vet inte hur jag skulle orka fortsätta leva efter nåt sånt. ;D

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Malin.

Jadu, Malin .. Det var tungt!!! MEn ibland måste man bara bita ihop här i livet .. Och försöka sluta gråta och så smått gå vidare. Hahaha =)