GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



30 januari 2008

Nej, jag är icke Slösa!!!

Jag förstår att jag måste verka slösaktig och lättsinnig som trots, eller kanske just på grund av, min fina ekonomiska planering och stora ekonomiska mål inte motstod frestelsen att köpa ännu ett set nagellack/läppstift (som dessutom inte alls kostade 113:- utan 95:- ). Men jag försäkrar er att jag har koll på läget - jag vet exakt allt jag har köpt till mig själv denna månad och vad det har kostat, och nu blir det inga mer inköp förutom mat, namnbytesinbetalningen och tatueringskonsultationen.

Nu är klockan 23.23 och jag vill inte gå lägga mig. Jag är inte trött, men det är bara för att jag är så glad. Men jag måste trots det gå sova. Jag skall göra mig en goood kopp varm choklad nu (kakao, lite ljust muscovadosocker och mjölk - inget jävla FUSK här!) för att sedan lägga mig i sängen, läsa lite i Ditas första bok och knarka nässpray. Får jag inte igång mina näsgångar inför natten, kommer gårnattens hela-natten-sömn att vara inget annat än ett undantag. Det nattliga sömnundantaget.

God natt!

4 kommentarer:

Anonym sa...

oh , du jag måste fråga, ditas bok är det en textbok? hade för mig att det skulle vara mest foton, men om den är något av en biografi så måste jag ju läsa den!

puzz

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Catya.

Hej raring!
Ja, jag skulle rekommendera att köpa boken (eller snarare båda, hon har släppt en till alldeles nyss)!

Det är en del om henne eller rättare sagt handlar den mycket om burlesquens historia i vilket hon, medan hon berättar, berättar om sig själv. Dock tvivlar jag på att det kommer att komma juicy bits i stil med hennes och Mansons sexställningar eller liknande, hon verkar inte vara typen som är utlämnande/personlig på det sättet.

Men jag tycker definitivt att du skall köpa den! Dessutom är bilderna verkligen jättesnygga och absolut värda att se! Men nej, de upptar inte mer plats än texten :)

Kram!

Anonym sa...

jo då jag läste svaret :)
ska beställa den , men vill först snoka upp några fler böcker att beställa så man gör det samtidigt, blir nog belle de jour uppföljaren,

förresten har du läst den , första boken alltså?

puzz

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Catya.

Nej, jag har inte läst första boken, men har tänkt göra det. PLUS 3000 andra böcker jag har på min lnskelista .. Du skulle se den, du skulle bli imponerad :D För varje bok jag köper tillkommer týp tre på den där jävla listan!

Jag vet inte, jag är väldigt förtjust i Dita och rekommenderar boken varmt .. Men jag tror att man måste ha ett visst intresse för HENNE och för burlesquen för att ha något nöje av den .. Men det är väl inte otänkbart att du har det, hehehe =)

Kramkram!