GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



30 januari 2008

Ooh, världsproblem!

Jag försöker, FÖRSÖKER verkligen vara duktig här. Duktig, ekonomisk, keep my cool-typig och chillad. Det går inte så bra.
Jag försöker, jag leker med mina olika röda läppstift för att få fram den där röda nyansen .. Den DÄR som bara är några klick på eBay bort!
(Faen, jag älskar eBay SÅ mycket!!!)

Jag har redan köpt detta set .. StPetersburgundy:


Men jag vill ha detta också .. Pretty at the premiere:


De kostar ju faktiskt bara 113:- .. Hundratretton kronor, det är ju för fan inget! Jag sitter här och tänker att hundra kronor (japp, det gäller att avrunda neråt) ju är ingenting, att den här veckan snart är slut och att jag faktiskt är sjuuuuk och - igen - att hundra kronor, vad fan ..


*** Här är vad jag precis trollade fram med hjälp av två läppennor (en mörkt vinröd och en knallröd), två läppstift (ett mörkt vinrött med inslag av brunt och ett knallrött) och en bit toapapper ..
(Varning för förkyld-4-dagar-i-sträck bilder):



(Ett av mina favoritlack, Tobago .. )

Så, vad sägs???

Visst borde jag köpa set nr 2 också??
Visst lyckades jag inte härma färgen tillräckligt bra??






Humdidum ..




------------

Would YOU buy a lipstick from this, obviously mentally challenged, woman (with lipstick on her teeth)???








Humdidum ..

2 kommentarer:

Em sa...

Vad söt du är! Dina bilder gör mig glad. :D

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Emelie.

Så söt du är att säga så om bilder där jag förmodligen aldrig varit fulare .. Haha =)
Det gör mig glad att jag gör dig glad, tihitihi .. :)