GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



20 februari 2008

Strax över 30 min, vare sig jag ville det eller inte.

Min eftermiddagspromenad fick sig ett snöpligt slut. Eftersom jag hittills har envisats med att gå i mina coola skor*, har jag antagligen dragit på mig en liten skada. Eller nej, nu skall vi inte överdramatisera här. Det gör helt enkelt ont i vänstra skenbenet och höften när jag går - tillräckligt mycket för att jag inte skall kunna gå utan smärta och annat än långsamt. Visade det sig. Så efter att ha kommit en liten bit på väg fick jag helt enkelt svänga av där jag absolut inte brukar svänga av och linka hem igen. Allt som allt tog det någon minut mer än 30, och i sträcka sett skulle jag tippa på att jag gick ett par kilometer, inte mer. Men men, det är inte världens undergång, bättre lycka i morgon!

* Jag vill väl att det skall se ut som att jag bara är ute och går så där helt apropå. Ööh ..

Inga kommentarer: