GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



1 juni 2008

God dag!

Jag sitter här nu och är lite mör efter i går och i morse. I går träffade jag Militären och vi ägnade oss åt en hel del sexuell dekadens. Jag sov till nio i morse och vaknade mör, muskelöm och trött. Gick upp och bajsade och borstade tänderna. Därefter tvättade jag, och jag var så jävla duktig och tvättade mina båda täcken plus handdukar och några lakan. Och varken duntäcket eller torktumlaren brann upp, som Mommy dearest sa skulle (eller kunde?) hända om man torktumlade dun. I dagarna skall jag ta tag i att tvätta även kuddarna, plus överdraget till min soffa och vad mer det nu var ..
Direkt efter tvätten var mina planer att jag skulle ta mig till Hårdrocksskatan och att vi några timmar senare tillsammans skulle åka in till stan och picknicka med Arkeolog-Fadde. Dock var hon ute och åt middag med pojkvän+pojkvänsföräldrar, så jag har mest suttit och gjort inget ett tag. Hon måste ha glömt bort att vi ju hade bestämt att ses i dag - hoppas jag?? Kl. 17 har jag och Arkeolog-Fadde i alla fall bestämt tid, så vi får väl se om besök hemma hos Hårdrocksskatan innan hinns med eller inte. Hon skulle i alla fall med på picknicken, vad jag vet. (Här har jag varit lite lat och inte orkat ta mig till sovrummet för att kolla om hon ringt eller messat något mer.)

Nu skall jag sätta mig och skriva en liten lista på potentiella presenter till alla jag vill ge presenter till. Någon gång, för något. En sådan lista är bra att ha, särskilt om man som jag inte brukar ägna sådan stor möda åt att komma ihåg bra presenter som man emellanåt kommer att tänka på till någon specifik. Så nu förflyttar jag mig alltså till balkongen.

Tschüss!

Inga kommentarer: