GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



2 juni 2008

Vilken UNDERBAR dag!!

I dag har jag och Hårdrocksskatan legat i Vasaparken HELA dagen - från kl 12 till strax efter 19. Det har varit helt underbart härligt, så där att det knappt finns ord att beskriva. Det var så mysigt, skönt och så satans vilsamt - jag skall jobba nu i natt men känner mig hur taggad som helst! Underbart!!
Kom nyss hem från nämnda äventyr och nu skall jag bara äta, duscha av mig snabbt och byta kläder och sedan ge mig av mot jobbet. Jag börjar förvisso inte förrän kl 23, men kära Annis jobbar ju och då vill jag inte sitta här hemma och uggla ..

Och i morgon när jag vaknat efter jobbet skall vi dit igen!

Inga kommentarer: