GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



4 juni 2008

Nice knowing you all ..

Jag har så ont i magen att ni inte kan tänka er det. Har haft det i över två dygn nu och jag vet varken varför eller vad jag skall ta mig till. Det gör så satans ont, en så rent fysisk smärta att jag känner mig .. Handlingsförlamad och riktigt plågad, minst sagt. Det bara skär i mig hela tiden, med tillhörande mycket avancerade kramptoppar. Tänk er det i två dygn+ ..

Ni skulle se den just nu, den ser inte klok ut. Alldeles gigantiskt uppblåst. Ja, man kan lugnt konstatera att min mage för närvarande har antagit alldeles horribla proportioner, i mitt liv i allmänhet och i omfång i synnerhet.

Så god dag på er, nu verkar inget annat finnas än att avlida.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du får INTE avlida! Vems trevliga, uplyftande och insiktsfulla blogg skall vi då läsa?

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Shy.

Tack, men det gör ju så jävla ont .. :(