GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



11 juni 2008

Jahopp, snopp ..

Jaha, här har jag suttit halva dagen (vid datorn alltså) och planerat mitt nya kök. Fasen, jag älskar verkligen att inreda och göra om hemma! När var det jag blev klar med mitt nya sovrum? (Det har jag gjort om fyra gånger nu, på tre år.) Något halvår sedan .. Jag hade alltså ett halvår, ett halvår av vila och förvillelse att jag nu äntligen var klar med min lägenhet .. Ha! Jag borde ha känt mig själv bättre än så, och misstaget att tro det där kommer jag sedermera aldrig att göra om :)

Jag hade lite färgprovburkar hemma från tidigare äventyr, så jag har kunnat bestämma vilken färg jag skall ha på väggarna. Det blir en vit bruten med rött. Röd matta och antingen röda eller vita, skira gardiner. Röda lampor i fönstren och nytt porslin. Kaklet skall jag prata med bovärden om i morgon. Gick ner i dag, men då hade de precis stängt. Aja, sedermera lär jag ju heller aldrig glömma att onsdag är den dag i veckan de stänger tidigt =)

Jag är egentligen rätt trött, sov bara till 12.30 idag. Skönt att inte sova längre för då riskerar jag inte min dygnsrytm när jag väl är ledig. Mmm, i morgon, i morgon .. Fasen vilken skön känsla det är när man precis har gått av och har tre nätters ledighet framför sig! Synd att mina skatteåterbäringspengar i stort sett är slut, annars hade jag kunnat knalla bort till stan då och börja handla så smått .. Men nästa vecka, nästa vecka. Kan ju vara bra att slipa på detaljerna ännu lite mer, de blir man ju aldrig riktigt färdig med. Det för att man ju aldrig kan vara riktigt säker på vad man kommer att springa på och vad man kommer att få nöja sig med om man inte springer på det där man ville springa på. Japp, dagens sanning.

Köket of today ..

Det galet fula kaklet of today ..

Galen katt i köksskåpet ..

Det är färgen till vänster som jag tror skall användas. Jag ser det, men jag vet inte om ni ser det, att det är brutet med rött.

Tjenis penis på er!

Inga kommentarer: