GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



11 juni 2008

Trött, tröttare ..

.. men inte alls lika trött som i går morse. I går morse spydde jag nästan av trötthet, så trött var jag. riktigt nästan spydde. Usch. Jag har jobbet uppe vid pannan nu, ungefär. (Ni vet så där som man måttar med handen horisontellt?) Är så jävla less och det skall bli såååå jävla gött att sluta - men det har jag sagt en massa gånger nu.

Nu skall jag gå sova. Skall upp kl 13.30, för att inte sova bort hela dagen. I går när jag var så där trött sov jag ända till 14.30 - sådana fasoner går inte för sig i dag igen. Inte för att jag missade något i går och inte alls för att ens de timmarna räckte för min trötthet (var lika illamående av trötthet igen sedan på kvällen), men det är som det är med den saken. Jag gillar inte att sova på dagen, punkt slut.

Och vet ni vad? Jag skall måla om mitt kök. Bara så där. Bestämde mig i natt. Det skall bli rockabilly-vitt och rött, prickar och annat skoj. Nya möbler (vita) och nytt kakel (rött??). Yay!!
Får slänga upp bilder senare på hur det ser ut i dag .. Knallorangea väggar, valnötsmöbler och allmänt hippieaktigt. Nåväl att det är fint, men jag är väldans less på det nu. Jag är sådan (föränderlig) och jag blir det (less). Det har ju varit fint i två år liksom, nu räcker det.

Adjöken så länge, fröknar och annat folk. Ät inte gul snö och sov så gott.

Inga kommentarer: