GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



8 juni 2008

HEL-VETE OCH HALV-VETE ..

Alltså, jag tål verkligen inte mjöl (främst vetemjöl, vad det verkar), det har jag bevisat för mig själv hur många gånger som helst nu. Eller min mage har bevisat det för mig, rättare sagt. Jag vet inte ens varför, jag var knappt halvsugen men av någon jävla anledning kände jag Ja tidigare i kväll och tog mig en skiva bröd ur frysen .. Bröd som ligger där i väntan på mammabesök för att kunna returneras .. Tillsammans med diverse pajer. Hur som helst - denna brödskiva (som för övrigt var gigantisk) smackade jag full med Bregott och åt upp. (Den var inte god, bröd smakar ju fan knappt något!)

Hur som helst, vet ni hur stor min mage är nu? VET NI DET??? Den är, ja, helt allvarligt, som om jag vore i åttonde månaden. Åttonde!! Den är uppspänd ända nerifrån de små bröst jag ännu har kvar efter att jag börjat gå ner i vikt (mina bröst är alltid bland det första som ryker), den är så spänd att huden nästan glänser (seriöst!) och JÄTTEJÄTTEstor. Jag mätte nyss och jag mäter FEM CENTIMETER mer runt magen än jag gjorde i morse (och redan då var jag svullen, mitt magonda har inte riktigt gått över). I vanliga fall brukar jag dessutom alltid få gaser vid intag av vetemjöl (som detta bröd säkert innehöll); denna gång verkar jag slippa just det trevliga lilla faktumet, men alltså, NI SKULLE SE MIN MAGE.

OH. MY. GOD. SATAN, SATAN alltså .. Menade jag.

Inga kommentarer: