GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



18 juni 2008

Mår illa.

Åh, ni anar inte hur trött jag är. Jag skulle kunna spy av trötthet, på helt och fullt allvar. Jag somnade runt o8.3o och släpade mig upp ur sängen kl 13. Gav Satanistkatten mat, duschade och åt 'frukost'. Nu, flera timmar senare, mår jag illa av pur trötthet och det enda jag vill är att gå lägga mig och sova för natten. Det skall jag göra senast kl 21.
I morgon bitti är jag bortbjuden på frukost hos Jazzen. Passar finfint, då jag åt upp min sista frukostmat i dag.

Det är visst match i dag. Igen. Jag kunde inte bry mig mindre.

2 kommentarer:

Sandra sa...

Jag HATAR fotboll, mer än hockey till och med och det är ju på tv: varenda dag.. jaja mer tid till dator och hemsysslor *haha*

APOCALYPTIC PUSSY, sa...

Sandy.

Vi är helt och hållet på samma sida. Fast jag läser hellre böcker då =)
Fan vad skönt att vi förlorade, då kanske hysterin lägger sig lite.
Haha, vilken humor förresten - trodde någon verkligen att Sverige skulle vinna hela EM? Tillåt mig skratta.