GÅ UT I VÄRLDEN. ARBETA SOM OM PENGAR INTE HAR NÅGON
BETYDELSE, SJUNG SOM OM INGEN LYSSNAR, DANSA SOM OM INGEN
TITTAR OCH ÄLSKA SOM OM DU ALDRIG BLIVIT SÅRAD.



19 juni 2008

Fy fan.

Fy fan, fy fan .. Vad trött jag är! Jag somnade inte förrän efter o2 i natt och vaknade o8.3o - enbart tack vare mitt mobillarm. Jazzen ställde sent i går kväll in vår planerade frukost i morse, så jag fick vackert bege mig - på tom mage och i regnet - nerför alla mina backar för att handla något att äta. Kortterminalen fungerade inte när jag skulle betala, så efter att ha försökt tre gånger och därefter startat om kassan, fick jag betala i en annan kassa. Därefter skulle jag uppför alla backjävlarna igen. Huvudvärk har jag, och trött som fan är jag. Allting går mycket långsammare än det skulle ha gjort i dag. Vid den här tiden skulle jag ju egentligen ha varit klar i stan och på väg hem .. Se, så det kan gå.

Nu skall jag i alla fall klä på mig och fara. Sminket är åtminstone klart.

Tschüss.

Ps. I dag är min Lillebror dearest i Bryssel på anställningsintervju. Jag är glad och mäkta stolt och håller alla tummar jag har för honom. Lyckligtvis har jag så lite pengar att hålla i att tumhållandet inte innebär någon risk.

Inga kommentarer: